Ik vond het heel fijn! Mooi en schone salon ! Ben erg fijn en goed behandeld !
Shareka•9 months ago
Verified review
Ik ben erg blij met de behandeling; mijn gezicht is nu helder en ik kan niet wachten op het eindresultaat. Sarah heeft de behandeling zeer grondig uitgevoerd en ik heb echt genoten van haar tijd met mij. Ik kan haar van harte aanbevelen!😁👌
Dorota•9 months ago
Verified review
Super vriendelijke medewerker! Behandeling verliep heel goed en ze vroeg tussendoor of het nog wel goed ging. Hele goeie service!! Ik kom zeker nog terug en raad het ook nog aan de mensen in mn omgeving aan :) En de kliniek was ook super schoon!
Fatima•9 months ago
Verified review
Hartelijk welkom en aardige mevrouw die mij een behandeling gaf. Vond de behandeling erg fijn en is zeker voor herhaling vatbaar.