Ontzettend goed geholpen wat betreft consult, behandeling en professionaliteit. Ik zou overture clinic bij iedereen aanraden! Ga hier zeker terugkomen!
M•about 1 month ago
Verified review
Super lieve dames
Jenty•about 1 month ago
Verified review
Super fijne gezichtsbehandeling met dermapen gehad van behandelaar Bayan. Zij was heel vriendelijk, laat je op gemak voelen en werkt heel netjes en professioneel. Ik kom zeker terug.
Siham•about 1 month ago
Verified review
Wat een fijne behandeling! Super sympatisch en zorgzame team. De therapeut was echt goed!