Ik heb een fijne behandeling gehad met de Dermapen en daarnaast een laserbehandeling voor ongewenste haartjes. De dames in de kliniek zorgden voor een prettige sfeer. Ik heb meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor een haarbehandeling. Erg tevreden!
Karima •over 1 year ago
Verified review
Heel goed gedaan
Muri•over 1 year ago
Verified review
Wederom was het weer prettig om in deze Clinic een behandeling te ondergaan.
Deze keer om mijn pigmentvlek te laten verwijderen dus er zullen nog meer afspraken gepland moeten worden want zo’n pigmentvlek is NIET zomaar in 1x weg.
Minie•over 1 year ago
Verified review
Top service en behandeling zoals altijd🥰
Mounia •over 1 year ago
Verified review
Dit is mijn tweede behandeling, hydrafacial. Ik voel me als herboren. Sara is heel deskundig en neemt echt de tijd voor je. Ik heb nooit eerder zo’n grondige en fijne behandeling gehad als bij Overture. Voor mij geen andere kliniek meer.