De salon is schoon ! Behandeling perfect ,
professioneel en
Prettig ! Zeer tevreden ! Voor iedereen
een aanrader! Je voelt je herboren !
Parisa kan het fantastisch zeer tevreden
Treatment by Marjolijne Bosmaā¢Classic Facials
Marjolijnā¢4 months ago
Verified review
Heb echt genoten. Ik kwam herboren buiten. Heb mezelf beloofd om dit mezelf vaker cadeau te geven.