Weer op en top wenkbrauwen voor mijn dochter en mijzelf. Altijd vakkundig gedaan.
Ingrid•almost 2 years ago
Verified review
Leuke salon met hele vriendelijk personeel, en erg kundig een aanrader
Nelly vd•almost 2 years ago
Verified review
Ben zeer tevreden klant)), al jaren.
Tanya•almost 2 years ago
Verified review
Het was wederom weer super!!!Goede behandeling door echt een professioneel die wat ze doet.En wat ze doet doet ze SUPER MOOI.En ze is tevens een hele lieverd.