Had a brilliant experience. Both Kian and Farishte are the sweetest and made me extremely comfortable. Highly recommend them.
Styled by Kian Sedighi•Men's Haircut
Sahil•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Very nice atmosphere and lovely haircut! I will definitely come back.
Styled by Fereshteh•Ladies' Haircuts
Ada•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Feresthe en Kian zijn ontzettend gastvrij. Ze helpen je snel en goed. En zorgen dat er comfortabel bijzit tijdens het wachten en de behandeling. Prachtige bos krullen voor mij gestyled en ook nog mijn haar van voren opgestoken. Stond beeldig.