Super fijne salon! Goeie prijs - kwaliteit verhouding.
Een paar maanden geleden mijn wenkbrauwen laten verven, wat ze goed deed, en later, op haar advies, henna verven. Erg tevreden! Prettige omgang en fijne salon. Prettige sfeer.
Treatment by Fereshteh•Eyebrow & Eyelash Tinting
Maaike•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Vriendelijke en zeer ervaren kapper. Hij nam de tijd om mijn haar er weer mooi uit te laten zien, en ik ben blij met het resultaat. Bedankt!
Styled by Kian Sedighi•Men's Haircut
Jan-Harm•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mooi
Styled by Kian Sedighi•Men's Haircut
Nick•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kwam voor een manicure, pedicure en wenkbrauwen verven. Alles was top!