Fereshte deed wat ik precies wilde. Zij is een vakvrouw! Lieve echtpaar! Echt aanrader!
Styled by Fereshteh•Ladies' Haircuts
Emma•over 5 years ago
Verified review
Ik ben al jaren niet zo tevreden geweest over mijn haar. Kian is de beste tot nu toe die mijn haren zo mooi kan knippen dat ik heel lang plezier van heb en complimenten krijg. Kian en Partner zijn ook ontzettend aardig en in hub salon kom ik graag. Heel positieve, aardige en kleurrijke mensen