Ik ben voor het eerst bij deze kapsalon geweest.Hij nam erg de tijd voor je .Ik ben erg goed geknipt. Zeer tevreden! vriendelijk en professioneel couple!
Styled by Kian Sedighi•Men's Haircut
Bruce•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Het was heerlijk ontspannend en ik voel me uitgerust. Bovendien heb ik dan een superglad en zacht gezicht.Dankzij fereshte!
Treatment by Fereshteh•Classic Facials
Femke Portman•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Great hair color,great styles and very lovely couple. During de treatment, kian played guitar ,Persian music, it was amazing!
Styled by Fereshteh•Ladies' Full Head Colouring
Merel•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Parmis Hair & Beaty een prachtige onderneming.
Mensen met het hart op de juiste plaats en professioneel. Je krijgt duidelijke uitleg en men weet waar ze mee bezig zijn. Advies en behandeling waren uitmuntend!!
Groot respect hoe deze mensen een bedrijf runnen waar je je ook direct thuis voelt.
Kortom zeer tevreden over de behandeling en ik blijf hier terugkomen!!
Treatment by Fereshteh•Classic Facials
Jeroen•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Eindelijk heb ik mijn echte kapper gevonden. Echt aanrader!