Voor het eerst BIAB met gellak laten doen, super blij mee! Nagels zien er fantastisch uit :)
Treatment by Paulina•Natural Nail Strengthening
Reyhan•over 4 years ago
Verified review
Ik heb voor het eerst biab laten doen nadat ik 4 jaar lang acrylnagels heb gehad. Ik wilde graag mijn eigen nagels laten aansterken en ik ben erg blij met het resultaat!
Treatment by Paulina•
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
Lani•over 4 years ago
Verified review
Amazing as always!
Treatment by Paulina•
Natural Nail StrengtheningShow all…
Eline•over 4 years ago
Verified review
Paulina is professioneel en ontzettend aardig. Ik ben super tevreden.
Treatment by Paulina•Manicure
Mirjam•over 4 years ago
Verified review
Super mooi resultaat! Heel erg blij mee en gezellige middag gehad