She is very spontanious, friendly and polite. She is also very talkative and has a great vibe! She does her work very well and my nails have never looked so good. She is super professional!
Treatment by Paulina•Natural Nail Strengthening
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Paulina is echt de beste dieik ken! Ik ben altijd blij met mijn nagels als ik klaar ben :)
Treatment by Paulina•
Nail RefillShow all…
Eline•about 5 years ago
Verified review
The best biab nails 🥰
Treatment by Paulina•Natural Nail Strengthening
Marleen•about 5 years ago
Verified review
Perfect Nails and enjoyed my time, thank you!!
Treatment by Paulina•Nail Refill
Medina•about 5 years ago
Verified review
Ik vond het een hele fijne ervaring. De gellak manicure is erg netjes gedaan. Ben er erg blij mee. Ik kom zeker terug en raad het ook aan bij anderen. Ook hebben we gezellig gekletst.