Voor het eerst mijn nagels laten behandelen (BIAB). Het was een hele fijne ervaring! Veel keus qua kleuren en de tijd vloog voorbij dankzij de gezellige gesprekken.
Deliana•10 months ago
Verified review
Super geholpen en lieve talentvolle dame een aanrader!
Treatment by priscilla•Natural Nail Strengthening
Yasmin•11 months ago
Verified review
Super goeie ervaring en lekker gekletst!😊
Treatment by priscilla•Natural Nail Strengthening
Celine•12 months ago
Verified review
Een hele fijne ervaring en een schat van een meid
Ciconna•about 1 year ago
Verified review
Hele lieve meiden! Priscilla heeft mij meteen op mijn gemak gesteld. Het was erg gezellig en ik ben super tevreden over de biab die zij gezet heeft! Erg mooi, snel en professioneel werk geleverd ❤️