Weer een goede behandeling gehad zelfs met een heerlijke voetmassage. Top!
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Inge•8 months ago
Verified review
Ik vind de behandeling altijd door Anna heel fijn. Voelt zo heerlijk als de voeten weer heerlijk gedaan zijn.
Ben nu al weer 5 jaar bij haar.
Super 🌹
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Maas•8 months ago
Verified review
Super pedicure, erg vriendelijk en attent.
Is eerlijk met wat ze doet neemt de tijd .
Hier kunnen nog wat mensen van leren .
Eigelijk maar 1 woord TOPPER