Jarely deed heel goed haar best om het mij naar de zin te maken. Ze is nog bezig met haar opleiding maar werkt al heel zelfstandig en professioneel. Mijn voeten zien er mooi uit en de nagels zijn netjes gelakt. Bedankt!
Pedicure
Emma•almost 4 years ago
Verified review
Ontzettend goed geholpen, kom hier zeker vaker terug!
Gel Nails Manicure
Britt•almost 4 years ago
Verified review
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, zo’n ongelofelijke professionele pedicure, echt een 10 en een griffel
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Eric•almost 4 years ago
Verified review
attent en profesionele behandeling
Treatment by OANA (ANNA)•Chiropody
Douwe•almost 4 years ago
Verified review
Hele fijne salon. Kom er nu al een paar weken voor mijn nagels! Elke keer weer blij mee. De sfeer is ook altijd fijn en gezellig. Nu voor de eerste keer ook voor mijn wenkbrauwen geweest. Ook erg blij met het resultaat.