+Astrid is erg kundig, ze weet veel en deelt haar kennis.
+Ze doet niet alleen oppervlakkig je nagelriemen enz maar behandelt ook je eelt
-Jammer dat in de omschrijving niet staat dat ze een hondje heeft, is belangrijke informatie voor allergische klanten zoals ik.
- Ze moest haasten omdat de volgende klant al stond te wachten, waardoor mijn laatste voet wel wat haastig werd afgewerkt.
Treatment by Astrid•Pedicure
Fleur•almost 8 years ago
Verified review
Voor de eerste keer naar een pedicure geweest. Astrid was heel vriendelijk en gaf goed advies. Fijne behandelikk ook!
Treatment by Astrid•Pedicure
Chris•almost 8 years ago
Verified review
Vriendelijk en bekwaam
Treatment by Astrid•Pedicure
Jolanda•almost 8 years ago
Verified review
Was de eerste keer dat ik naar een pedicure ging. Is voor herhaling vatbaar. De pedicure is deskundig, babbelt graag en ik voelde me snel vertrouwd bij haar praktijk aan huis.