de salon ziet er heel verzorgt uit, absoluut een aanrader om naar toe te gaan!!
sara•almost 10 years ago
Verified review
Analyseert voeten goed, geeft handige en goede adviezen, werkt schoon en is vriendelijk. Jammer dat ze alleen (nog) een beetje onervaren is met lakken.
Alicia•almost 10 years ago
Verified review
Ik heb een hele fijne behandeling van Astrid gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ingrid•almost 10 years ago
Verified review
Eerste keer ooit naar de pedicure en dat is goed bevallen! Ruim de tijd genomen, alles goed uitgelegd! Direct een nieuwe afspraak gemaakt!
Mildred•almost 10 years ago
Verified review
Hele aardige mevrouw die je ook veel tips en uitleg meegeeft.