Wat een fijne pedicure! Hele goede behandeling door een deskundige dame die in goed overleg een zorgvuldige behandeling heeft gegeven. Voor herhaling vatbaar.
Elisabeth•almost 10 years ago
Verified review
Fijne en prettige behandeling! Astrid is heel aardig en zorgzaam. Mijn voeten zijn heerlijk zacht en dankzij de massage heerlijk tot rust gekomen.
Miriam•almost 10 years ago
Verified review
Astrid heeft een hart voor mensen en passie voor haar werk. Bovendien kijkt ze wat er aan je voeten gedaan kan worden en krijg je advies over hoe je het beste je voeten kan verzorgen. Kortom een goede pedicure die er echt voor zorgt dat je voeten weer gaan dansen. Ik raad Astrid zeker aan!
Melanie•almost 10 years ago
Verified review
Kundig en prettig
voor herhaling vatbaar
Martijn•almost 10 years ago
Verified review
Deze dame weet wat ze doet! Een pedicure die echt verschil maakt voor je voetjes. Ik kom over 5 weken terug.