De salon straalt een serene sfeer uit. Dit wordt nog eens versterkt door de gloed van een mooie lamp en de geur van een etherische olie. De pedicure, Astrid, is zeer deskundig op het gebied van nagel-en voetproblematiek. De voetmassage is heerlijk en indien de tijd het toelaat kunnen de nagels ook nog worden gelakt.
Minpunt: deze heerlijke behandeling is te snel afgelopen!
Emna•about 10 years ago
Vlak voor mijn reis naar Thailand bij Astrid geweest voor een pedicurebehandeling. In Thailand vele uren gelopen zonder pijn!
Mariken•over 10 years ago
Heel lief ontvangst! Ze heeft me goed geholpen en me heel veel informatiw gegeven! Kom graag terug!!
Cheryl•over 10 years ago
Verified review
Zeer fijne behandeling gehad. Astrid doet alles om het zo prettig mogelijk te maken!
Sanne•over 10 years ago
Verified review
Astrid is zeer kundig, ontzettend aardig en zeer betrokken. Ze denkt mee en komt met oplossingen.