Het was een heerlijk ontspannende behandeling. Er werd uitgelegd wat ze deed en waarom. Tijd werd goed besteedt en liep zelf nog uit.
Zeer vriendelijke schoonheidsspecialist. Ik ga zeker nog een keer.
Willemien•almost 10 years ago
Een hele fijne behandeling en volop tips! Ga deze salon zeker aanraden!
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Een heerlijke ontspannen behandeling. Een erg bekwame en vriendelijke schoonheidsspecialist. De tijd werd goed besteed en zelfs nog even langer. Ik zal er zeker nog eens heen gaan.
Willemien•almost 10 years ago
Het was een heerlijke ontspannen behandeling. De schoonheidsspecialist
Was erg vriendelijk en had kennis van zaken. Tijd werd goed besteed en liep zelfs nog uit. Top
Willemien•almost 10 years ago
Verified review
Het is er klein en cozy! Meer qua ruimte heb je niet nodig.Service is prima en het contact is ook heel fijn.Prima plek oom je eens lekker te laten verzorgen!