Hele fijne salon voor mijn zoontje van 2 jaar. Erg geduldig en lief is Sophie en ze kan heel goed knippen. Zeer tevreden klant!
Styled by Sophie Verburg
Martine•about 1 year ago
Verified review
Prima geknipt
Styled by Sophie Verburg
John•about 1 year ago
Verified review
Goeie kapster
Heel erg vriendelijk en zorgzaam
Me haar zit goed
Styled by Iris de Heer
Ingrid•about 1 year ago
Verified review
Na 8 weken weer toe aan een fris kapsel. Afspraak maken via de website werkt eenvoudig en is zo geregeld. Sophie vraagt wat ik wil, luistert goed, vraagt door en geeft advies. Ik merk dat ze veel ervaring heeft en zie dat aan hoe ze knipt, trimt, scheert, kijkt, controleert en het resultaat. Manon geeft me een fijne hoofdhuidmassage en doet de finishing touch. Met een mooi geknipt en gestyled kapsel loop ik tevreden naar huis.