Wat een fijne ervaring bij Pien Biab nagels zijn top.
Ik ga zeker terug. Een aanrader
Treatment by Pieryne•Builder Gel Manicure
Christine•3 months ago
Verified review
Pieryne is erg aardig en haar behandeling was fantastisch. Ze legde elke stap die ze met mijn wimpers deed duidelijk uit. Het resultaat is prachtig en ik ga zeker terug.
Nour•3 months ago
Verified review
Zeer vakbekwaam! Prettig in de omgang. Kom graag terug.
Treatment by Pieryne•Eyebrow & Eyelash Tinting
Carin•4 months ago
Verified review
Voor het eerst powder brows. Ik vond het heel spannend omdat ik er niet ineens anders wil uitzien en niet te streng wil overkomen met donkere wenkbrauwen.
Pieryne nam alle tijd en legde alles goed uit waardoor ik er vertrouwen in kreeg dat het goed zou komen. Na elke stap kon ik bekijken of het resultaat aan mijn wensen voldeed, dat vond ik erg prettig. En ja, ik ben er heel blij mee, heel natuurlijk en niet te donker. Het verandert nog de komende weken maar vooralsnog ben ik blij.