De behandeling die ik heb gehad, pijnloos, het resultaat heel goed, schoon en netjes, vakkundig, weet wat ze doet, en heel erg vriendelijk, ik ga zeker nog een keer voor een andere behandeling, toppie!
Willemien•24 days ago
Verified review
Heel fijn ontvangen en heel erg goed advies gekregen. Erg blij met het resultaat.
Miranda •25 days ago
Verified review
heel mooi , weer blij met me wenkbrauwen dankjewel!
Aafke•27 days ago
Verified review
Zeer goed geholpen .
Goed advies .
Werkt zorgvuldig en netjes.