Pmu wenkbrauwen bijgewerkt. Daar wordt je blij van met zo'n proffesionele behandeling. 💞
Saskia•7 months ago
Verified review
Ik ben een kritische persoon wat wenkbrauwen aangaat, maar ben na de eerste behandeling super tevreden. Zowel over het resultaat maar ook de persoons behandeling
Vera •7 months ago
Verified review
Heel mooi gedaan en ben er erg blij mee.
Anneke •7 months ago
Verified review
De behandeling was helemaal goed. Je krijgt oprechte advies. Hele fijne vrouw!
Huda•8 months ago
Verified review
Ik dacht voor een intakegesprek te komen maar dat had ik verkeerd begrepen. Feryal zette gelijk mijn eyeliner boven en onder! Dat ging perfect, drie kwartier later stond ik buiten met nieuwe eyeliner. We hebben erg moeten lachen om het intakegesprek wat ik dacht te krijgen! Zij is een heel lieve, knappe en humorvolle vrouw en ik heb gelijk een afspraak gemaakt voor andere behandelingen.