Heerlijk Nannic behandeling gehad. Gaan we vaker doen.
Bedankt Feryal :-)
Edwin•over 1 year ago
Verified review
Fijne derde behandeling gehad voor mijn wenkbrauwen. Ziet er weer heel verzorgd en netjes uit. Ben weer wat mooier en zo tijdbesparend dat ik niet altijd met wenkbrauwpotlood in de weer hoef. Wat wil een vrouw nog meer? Dankjewel Feryal voor vandaag. Plan is om over anderhalf jaar weer terug te komen voor behandeling 4. Pmu. Permanent. Dus voorlopig blijft alles mooi.
Francine•over 1 year ago
Verified review
Goed advies gekregen en een geweldig resultaat. Heel tevreden met mijn wenkbrauwen!
Marijke•over 1 year ago
Verified review
Het is altijd een plezier om daar binnen te stappen.
De sfeer is uitstekend, en ja, ik heb weer prachtige wenkvrouwtjes.