Super super leuke lieve vrouw en zeer professioneel ! ik kom zeker nog een keer terug
Annalouise•about 3 years ago
Verified review
Ik heb de afspraak als zeer prettig ervaren.
Oei beetje pijn, maar Wie mooi wil gaan ,moet pijn doorstaan, zoals ik je leerde
Ik raad deze salon echt aan aan bekenden die vragen waar ze terecht kunnen. Enne reuze bedankt ik ben er erg blij mee
Didy•over 3 years ago
Verified review
Feryal is heel professioneel en deskundig in haar vak. Ze weet pecies wat je huid
nodig heeft. Ik heb de volgende behandeling al weer geboekt.
Jacqueline•over 3 years ago
Verified review
Heel deskundig en vriendelijk, supermooie wenkbrauwen. Blij mee!
Christina•over 3 years ago
Verified review
Feryal heeft een mooie schone salon, ze heeft echt zicht op vorm en kleur. Overlegd goed en bespreekt goed wat ze doet, niemand anders dan Feryal mag mijn wenkbrauwen doen