Gezellig en een lieve vrouw! En een hele mooie resultaat!
Wilma•over 3 years ago
Verified review
Heerlijke gezichtsbehandeling door een lieve vrouw!! Wenkbrauwen ook prachtig met de microneedling.
Ellen•over 3 years ago
Verified review
Heel professioneel en vooral ook heel gezellig.
Henny•over 3 years ago
Verified review
Jaar geleden mijn oude PMU (door een ander) laten opknappen door Feryal, was echt een hele vooruitgang zoveel mooier netter. Vandaag terug gekomen om ze weer bij te laten werken! Helemaal blij. Volgend jaar weer.
Wendy•over 3 years ago
Verified review
Zo een warm welkom en Feryal is zeer kundig en weet waar ze het over heeft en wat ze doet! Ik ben oprecht blij dat Feryal mn eerste keuze is geweest voor PMU!