Uitstekende service, vriendelijke mensen, ze zijn nauwkeurig in hun werk, het is een cadeautje voor jezelf om daar te komen, ik raad deze salon echt aan.
Haiffa•over 3 years ago
Verified review
Erg vriendelijk ontvangen en de behandeling is prima gegaan en was goed.
Ik ben zeer tevreden.
Lydia•over 3 years ago
Verified review
Feryal weet wat ze doet. Ze is professioneel, legt dingen goed uit en werkt rustig en geduldig. Ben heel blij met het resultaat!
Annemiek•over 3 years ago
Verified review
Wenkbrauwen zijn mooi en nauwkeurig gedaan. Blij mee.
Vriendelijke gezellige vrouw.
Karin•over 3 years ago
Verified review
Vandaag langs geweest voor de laatste puntjes op de I. Wenkbrauwen zien er prachtig uit.