Wat is ze toch goed ! En mega vriendelijk en gastvrij dat het echt een uitje is waar je weer terugkomt. Verstand van zaken en mega attent. Bedankt Feryal
Aafje•over 4 years ago
Verified review
Heel blij
QIN•over 4 years ago
Verified review
Je voelt je welkom vanaf de eerste minuut. Geen haast, lekker relaxed.
Ik zal Feryal zeker bij anderen aanbevelen.
Ans•over 4 years ago
Verified review
Mijn ervaring is heel positief.
Gastvrij en gezellig en de behandeling was comfortabel.
Ellen•over 4 years ago
Verified review
Gezellig en een goede behandeling met goed advies!