Ben heel erg tevreden over mijn wenkbrauwen en eyeliner boven en onder. Ik was terug geweest om het te laten corrigeren. Feryal is gewoon kundig en ze stelt je zeker gerust. Zij heeft het heel erg mooi gedaan. Ik kom zeker weer terug 👍👍👍👍😊😊
Chantal•over 4 years ago
Verified review
Heel vriendelijk. Goede uitleg. En natuurlijk hele mooie wenkbrauwen. Absoluut een aanrader ❤
Femke•over 4 years ago
Verified review
Wat een warm onthaal, eerst duidelijk de wensen besproken en uitleg gekregen over de behandeling. Wat een fantastisch eind resultaat ben er erg blij mee!!
Emmy•almost 5 years ago
Verified review
Ik werd heel vriendelijk ontvangen, alles werd goed uitgelegd. Je wordt erg op je gemak gesteld. Juiste uitleg wat er ging gebeuren. Zeer tevreden!
Janny•almost 5 years ago
Verified review
Een hele fijne beautysalon. Geeft goeie en eerlijke adviezen en heerlijke behandelingen.
Top!