Feryal is echt top 👍. Ze heeft mijn wenkbrauwen en eyeliner heel mooi gedaan. Ze zien er nu weer helemaal top uit.
Bedankt Feryal.
Kitty•almost 5 years ago
Verified review
Feryal is vriendelijk en heeft duidelijke uitleg over de behandeling
Het was pijnlijk maar met de extra verdoving was het goed uit te houden
Ik ben zeer tevreden
Groetjes Yvonne
Yvonne•almost 5 years ago
Verified review
Ik ben echt heel blij met het eindresultaat. Ben goed geadviseerd. Voelde mij ook onwijs op mijn gemak , super service. Bedankt!!!
Claudia•almost 5 years ago
Verified review
Hoi!!
Feryal is geweldig en een superlieve vrouw die ook goed naar je wensen luistert!!
Ik ben super tevreden en blij met haar.