Feryal is echt een topper. Ik vertrouw alleen haar met mijn wenkbrauwen. Ze neemt de tijd en kijkt echt wat bij je gezicht past en zegt ook eerlijk wat ze wel of niet mooi vind. Mooie schone nette salon. Echt super!! Tot volgend jaar! Groetjes Carmen
Carmen•almost 6 years ago
Verified review
Prachtige wenkbrauwen, heel natuurlijk.
Martine•almost 6 years ago
Verified review
Vriendelijk, goede uitleg, schoon, netjes en Feryal zorgt voor een prachtig resultaat!
Sonja•almost 6 years ago
Verified review
Heerlijk!
Karin•almost 6 years ago
Verified review
Afgelopen zaterdag mijn wenkbrauwen laten doen bij Feryal. Het was een coverup en ze heeft het echt super mooi gedaan. De oude tattoo was erg verkleurd en niet symetrisch, nu zijn ze gelukkig weer mooi van kleur en helemaal gelijk.
Ze geeft volledige informatie over de behandeling en adviseert goed welke kleur, vorm en techniek het beste zou zijn. Zeker een aanrader!