Super blij met het resultaat en ook de treatment zelf was top! Linh werkte snel en fijn, er hing een gezellige sfeer en iedereen was enorm gastvrij. Bedankt !! Vanaf nu laat ik hier mijn nagels altijd doen :)
J.V.•about 4 years ago
Verified review
She listened to what I wanted and did exactly what I asked!
Rima•about 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zeer slechte service. Afspraken zijn na elkaar gepland door automatisch systeem terwijl ik van te voren belde en juist doorverwezen ben naar dit systeem. Vooraf nog gemaild over tijden verzetten en daar ook niet geattendeerd. Ter plekke heel slecht geholpen en geen goede oplossing geboden. Geen drankjes aangeboden zoals op website vermeld staat en in het verleden gedaan werd.