Werd meteen geholpen dat we binnen kwamen. Nam lekker de tijd voor je en je kreeg nog iets te drinken aangeboden. Top!
D.S.•almost 5 years ago
Verified review
Een nagel is na 1 (?!) dag al gescheurd. Daar wil ik de volgende keer niet weer 57 euro voor betalen.. Ik zou dan ook niet terug komen. Verder een vriendelijke en mooie salon