Geweldige ervaring. Wat een goede service. Lieve meiden!!
F.Z.•almost 5 years ago
Verified review
Goeie service van Vy
S.T.•almost 5 years ago
Verified review
Matig. Ik had om 18.00 een afspraak en om 18.15 werd ik pas geholpen zonder dat iemand had gezegd dat het uitliep. Volgens mij was het meisje die mijn nagels deed nog in training. Ik laat mijn nagels al 5 jaar doen en het lakken bij haar duurde zo lang dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wel blij met het eindresultaat alleen voor dit bedrag ga ik liever naar een proffesioneler bedrijf.
C.S.•almost 5 years ago
Verified review
Very happy!
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
It was fun talking, I was only there to remove gelpolish which was a little overpriced but service was good