Heel prettige sfeer, vriendelijk personeel, heel schoon en werk heel goed! Zeker een aanrader
S.S.•about 5 years ago
Verified review
Vorige keer was een top behandeling. Maar deze keer was gewoonweg een ramp. Linh heeft m’n nagelriem op m’n grote teen helemaal weggeknipt tot aan bloedens toe, m’n nagel was scheef gevijld dus heeft ze zodanig kort moeten vijlen zodat het weer recht was. Tijdens het lakken van een nagel liep ze weg zonder iets te zeggen en kwam een collega het afmaken. Ik vind het jammer dat ik nu de komende tijd met een wondje rond loop, die je goed ziet door m’n lichte nagellak kleur.
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Really happy with my nails, she really took the time to find the right color for me. Love the salon really clean and a very friendly environment. I’ll be back in 2 weeks!