Prachtige gellak! Alleen jammer dat het voor de 2e keer al na 3 dagen, eraf ligt... Meerdere malen geprobeerd te bellen om een nieuwe afspraak te maken om mijn 4 kapotte nagels te laten repareren. Maar ze nemen gewoon niet op.. Erg jammer van deze service.