Ik moest wachten tot de nagelstyliste klaar was met de vorige client. Eenmaal aan de beurt werd gezegd dat ik niet geboekt had voor verwijderen van gellak, terwijl ik dat wel had. Door tijdnood (?) werd mijn gellak met een elektrische vijl eraf gehaald. Ik had juist bij Polish geboekt, omdat zij met aceton zouden werken. Mijn uiteindelijke manicure was ook niet mooi gelakt. Het was dik, met allerlei bollingen & na 2 dagen begon het al los te komen. En mijn boeking werd als no show opgegeven...
Lid•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Primaaa!!
S.e.•about 5 years ago
Verified review
Gezellige salon met mooie inrichting. Lekker muziekje aan heel relaxed. Lieve meiden!
Suus•about 5 years ago
Verified review
Very nice team! Wonderful lashes and nails.
Caroline•about 5 years ago
Verified review
Make sure you book nail color/paint/polish when you book a pedicure because even the luxury rose petal pedicure doesn’t actually include polish. I was surprised by this.. that it’s something you have to pay for extra. But they were very accommodating, understanding and helpful with this. Really clean place and great work!! Will go back for sure.