Vandaag weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad.
En het was ook weer gezellig.
Renata•12 months ago
Verified review
Het was weer een hele fijne ervaring. Prima behandeling, fijne sfeer. Prijs 100% waard. Volgende behandeling al weer geboekt voor begin juli
Marieke•about 1 year ago
Verified review
Ze is heel vriendelijk en de massage was heel goed. Ik had erg last van mijn nek. Dat is heel prettig los gemasseerd en heeft erg geholpen. Zeker een aanrader.
Treatment by Zarina•Relaxing Massage
Janine•about 1 year ago
Verified review
Fijne gezellige dame en een heerlijke behandeling gehad ☺️