Reviews are written by customers after their visit.

4,7
596 reviews

Filter reviews

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Een heel fijn adres voor een goede pedicurebehandeling.Maar Marjolijn heeft meer in haar mars. Ze is ook schoonheidsspecialiste en zwangerschaps massage. Verder verkoopt ze produkten voor je schoonheid, nagellak en oorbellen. En rond de feestdagen leuke kadopakketjes. Euro 38 voor een pedicurebehandeling is niet echt goedkoop,maar toen ik hoorde hoeveel huur ze moet betalen, kan ik het begrijpen. Succes verder M. Yvonne B
Show venue reply...
Fijne en relaxte sfeer. Marjolein is professioneel en heel vriendelijk!
Ik ben altijd tevreden als ik naar buiten loop
Fijne pedicure, weet goed wat ze doet.
Professionele behandeling.