Ik had mijn afspraak gemaakt om 12:40. Echter was de eigenaar zelf te laat. Wel mooi geknipt. Maar ik had ook baard erbij aangegeven. Dat is niet gedaan. En door de wachtrij in de zaak, heb ik daar ook niet meer naar gevraagd
Tristan•12 months ago
Verified review
Die cut is weer freshhhh voor vakantie
Dave•about 1 year ago
Verified review
Appie zet je altijd goed!
Bas•about 1 year ago
Verified review
Mijn eerste keer bij Prince style.. Super aardige jongen die super netjes knipt! Ook m’n zoontje van 1,5 jaar super strak geknipt ondanks al het wiebelen en draaien! Ik kom zeker terug!