Na uitleg cabine erin, weer eruit om mijn bril te pakken, kon het niet lezen. Radio/air werkte niet, de intercom ook niet? Het werd zo benauwd in de cabine dat ik het open heb moeten zetten, werd daardoor wat misselijk. Na 10 min was ik er dus helaas klaar mee.
Bij terugkomst bali meld ik dat het voor mij al voorbij was en kreeg van Proactief medewerkster alleen een 'oh' te horen, geen vragen of medeleven, werd mij ook geen glaasje water aangeboden oid, Heel jammer.
Treatment by Floaten•Floatation
Titia van der Horst•almost 6 years ago
Geluid/muziek deed het niet, tterwijl dit een essentieel onderdeel is van de beleving. De luchtventilatie was slecht; na 10 min heb ik de cabine geopend gehouden.
Mijn vrouw heeft snel last van deining/zweven in het water; wat haar misselijkheid geeft. Na 15 minuten is zij het floaten door misselijkheid gestopt.
Medewerkers toonde geen aandacht voor haar ervaring toen zij veel eerder de floatingruimte verliet.
Niet voor herhaling vatbaar dus.
Treatment by Floaten•Floatation
C vd Horst.•almost 6 years ago
Ontvangst en uitleg was vriendelijk. Kamer van de float kabine is een beetje vervallen, er is niet recht geprobeerd om sfeer te creëren. Tijdens de sessie is erg duidelijk de sportschool te horen, voor iemand die complete rust zoekt kan ik hier floaten helaas niet aanraden. Ik heb gelukkig wel genoten
Treatment by Floaten•Floatation
Mieke•over 6 years ago
De medewerker was een schat van vrouw, volle aandacht en heel vriendelijk. Een vrouw om een kopje thee mee te drinken :0) Enig minpunt is het luidruchtige...als je hiervoor gevoelig bent.