Blij dat je weer open bent. Mijn voetjes zijn weer heerlijk verwend en helmaal happy!!
Treatment by Francien•Pedicure
Ingeborg•over 5 years ago
Verified review
Francien is kundig, vol aandacht en zorg. En haar thee is altijd heerlijk. Totaal ontspannen naar huis, ik loop weer op rozen, of wolken, of wat dan ook!
Treatment by Francien•
PedicureShow all…
Ellen•over 5 years ago
Verified review
Francien is professioneel zeer bekwaam en een luisterend oor voor je ongemakken.
Denkt in oplossingen en zeer vriendelijk en service gericht 🙏