Mijn eerste ervaring met de pedicure..... GEWELDIG. Zeer vriendelijk mooie schone salon. Ook de corona maatregelen zijn aanwezig. Ik ga met plezier weer terug maar dan ook maar eens de massage uit proberen. Want daar weet ze ook veel van. Ik zeg een absolute aanrader