Fleur heeft mij super geholpen en het resultaat is mooi. Zeker een aanrader!
Pien•12 months ago
Verified review
Melissa heeft mij vriendelijk en professioneel ontvangen. Het systeem van een intake gesprek voorafgaand aan de behandeling was voor mij nieuw en erg prettig. Je krijgt het gevoel dat er echt naar jou geluisterd wordt en dat je een persoonlijke behandeling krijgt.
Kortom heel prettig en ik heb direct een vervolg afspraak gemaakt .
Yvonne•12 months ago
Verified review
Super fijne medisch pedicure!
Marieke •about 1 year ago
Verified review
Altijd weer fijn om door José te worden geholpen, en gezellig!