Onlangs had ik een afspraak bij PureSk'nEstetica en ik wilde graag delen hoe tevreden ik was met de service. Ontzettend vriendelijk en professioneel, wat mijn bezoek zeer aangenaam maakte. Bovendien is de locatie uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer, wat het extra gemakkelijk maakt om er te komen.
Ik kijk uit naar mijn volgende afspraak.
Stephannie•11 months ago
Verified review
Super fijn Onvangen en werd goed uitgelegd wat er gaat geuberen,ben echt tevreden met het resultaat 👌🏽
Ivonne•over 1 year ago
Verified review
Service is top. Echt een aanrader. Tremendo
Neycka•over 1 year ago
Verified review
Altijd met plezier haar werk doen. Rustgevend moment.
Lies•over 1 year ago
Verified review
Ik werd goed ontvangen ,er werd verteld wat er zou gebeuren. Daar was ik blij om. Vriendelijk, Professioneel, Top! Ik ben echt tevreden met het resultaat.