Mijn ervaring bij deze massagepraktijk op 9 februari was zeer teleurstellend en zorgwekkend.
• Bij binnenkomst hing een sterke, muffe geur.
• Ik kreeg geen keuze uit massageolie en de uitleg was slecht.
• Het grootste probleem: de masseuse gebruikt olie rechtstreeks uit één pot bij iedere klant, met haar handen, meerdere keren. Dit is uitermate onhygiënisch en een serieus risico op kruisbesmetting.
• De mannelijke collega reageerde onvriendelijk en onverschillig op mijn zorgen, zonder ze serieus te nemen.
Voor mij was dit een compleet gebrek aan hygiëne, veiligheid en klantvriendelijkheid. Ik hoop dat dit dringend wordt aangepakt.
Sam•4 months ago
Verified review
Hele fijne relaxmassage. Goed afgestemd! Kon heerlijk ontspannen.
Relaxing Massage
Jessica•5 months ago
Verified review
Heerlijke massage gehad, precies wat ik nodig had na een vrij stressvol begin van mijn zwangerschapsverlof. De tijd vloog voorbij en wat mij betreft had ik nog wel 2 weken langer op het massagebed kunnen liggen. Kom zeker terug!