Een fijne en professionele ervaring gehad. De behandeling werd zorgvuldig uitgevoerd en ik voelde me direct op mijn gemak. De salon is schoon, sfeervol en de medewerkers zijn vriendelijk en deskundig.
Treatment by Samra•Classic Facials
Renske•17 days ago
Verified review
Topzaak, maar ik kom puur voor Felicia! ❤️ Een supergezellige meid die ontzettend deskundig is en altijd met je meedenkt.
Styled by Felicia•Ladies' Haircuts
K.D•27 days ago
Verified review
Hele nette en mooie zaak, kapster was aardig en het resultaat van de knipbeurt was uitstekend
Styled by Chirine•Curly Haircut
Renske•about 1 month ago
Verified review
Toppers, prachtig weer in model zoals altijd. ❤️❤️
Styled by Chirine•Ladies' Haircuts
Chaimae•about 1 month ago
Verified review
Secuur en geduldig tewerk gegaan. Ik kom hier standaard want ik weet dat ze het nergens anders op eenzelfde manier kunnen.