Ik werd ontzettend goed geholpen door een vriendelijke pedicure die haar werk ontzettend verstaat.
ik ben ontzettend tevreden naar huis gegaan en Ik loop weer op veertjes
Treatment by Luba Chuvaldzhyan•Pedicure
paul•about 8 years ago
Verified review
Show venue reply...
Vriendelijke mevrouw die gezellig een praatje maakt en goed is in haar werk. Ze neemt ook ruim de tijd voor je en gaat niet gehaast te werk.
Treatment by Luba Chuvaldzhyan•Pedicure
Celine Hoencamp•about 8 years ago
Verified review
Show venue reply...
Een super fijne behandeling gehad van een professional
Geduldig lief en duidelijk wat ze doet en waarom
Treatment by Luba Chuvaldzhyan•Pedicure
Jill•about 8 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijke behandeling gehad. Ze dacht goed mee en heeft ter plekke de behandeling aangepast naar wat ik nodig had.
Treatment by Luba Chuvaldzhyan•
Eyebrow ThreadingShow all…
Kirsty•about 8 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijn geholpen. Voelt je gelijk op je gemak. Lieve vrouw.