Had de verkeerde afspraak geboekt (mijn fout) maar medewerkers waren flexibel en aardig, ik kon alsnog terecht voor een keurige en gezellige knipbeurt bij gepassioneerde medewerkers!
Men's Haircut
Maud•almost 2 years ago
Verified review
happy to have had Giuseppe do my haircut, but I must say all the staff looks professional :)