Mega vriendelijk en professioneel, het was heel erg fijn en blij met resultaat.
Treatment by Reka•Pedicure
Naomi•about 1 month ago
Verified review
Fijne vrouw, gastvrij, hygiënisch en zorgvuldig!
Treatment by Reka•Natural Nail Strengthening
Tessa•2 months ago
Verified review
Ik ben ontzettend tevreden over deze salon! Ik laat hier mijn BIAB nagels doen en elke keer ben ik weer superblij met het resultaat. Er wordt heel secuur en hygiënisch gewerkt en je merkt echt dat er veel aandacht wordt besteed aan elk detail.
Treatment by Reka•Natural Nail Strengthening
Simone•3 months ago
Verified review
Een prima salon die mijn nagels netjes heeft voorzien van biab en gellak. Zeker een aanrader.
Treatment by Reka•Natural Nail Strengthening
CAM Woud-van der Spek•3 months ago
Verified review
Blij weer met m’n gellak op m’n tenen. Zit er weer top op.